woensdag 9 maart 2011

Toen en nu

Mijn blog 'Pootjes&co' krijg ik niet meer aan de praat. Té lang stil gelegen misschien, of wie weet moet het zo wel zijn...
Schrijven doe ik graag en daarom dat ik opnieuw een plaatsje in neem tussen al die andere schrijvende mensen. Mijn blogberichten probeer ik altijd aangenaam leesbaar te houden, niet téveel woorden, gedichten die zeggen wat ik voel en denk, met hier en daar wat foto's... momentopnamen, eventjes vasthouden.
Het afgelopen jaar heb ik veel geleerd en geluisterd naar wijze woorden maar ook naar mezelf en dat is misschien wel het belangrijkste.
Dat liefde in je leven alles kan veranderen ervaar ik iedere dag, échte liefde, onvoorwaardelijk en altijd oprecht. Zonder deze liefde geen leven, zoals nu... nu onze levens samenlopen, mekaar raken wil ik alleen maar nu leven.

1 reacties:

Fluitenkruid zei

Hoi lieve Heike, ik ben blij dat ik gisteren een reactie van je las, ik miste jouw verhalen!
Fijn om te lezen dat het goed met je gaat, dat je gelukkig bent.
dikke knuffel van mij

Een reactie posten

Toen...

Toen...
Pootjes&co

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.